Alla inlägg den 17 april 2008

Av Eva - 17 april 2008 20:43

Idag kunde det ha gott väldigt illa!

Sickan fastnade med underkäken virad i Lias halsband. Panik på båda hundarna. Lia hugger omkring sig och stryps av halsbandet, som vrids runt av en vilt skrikande Sickan, som panikslaget försöker ge sig för Lia.

Om Tomas och jag inte varit ute, så hade antagligen Lia dött och Sickans underkäke gått av.

Fy håle så snabbt det gick. Som tur var så kunde Tomas och jag hålla hundarna. När jag skulle springa in i garaget efter en kniv så kom Sickan på något mirakulöst sätt loss av sig själv.

ALDRIG MERA HALSBAND PÅ LEKANDE HUNDAR!!!


Lia är lite harklig i halsen Hoppas hon inte gått sönder

God Natt/Eva

Av Eva - 17 april 2008 08:54

Hej hopp!

Jag har glömt att skriva att Husse och Sickan varit ute och spårat en gång. Husses förskräckta kommentar när han kom hem var " Han pissade i spåret och käkade harskit !!!???"

För övrigt så hade han spårat mycket bra. Men hormonerna spökar som bara sjutton i unge herrns huvud just nu. Irriterande men övergående, så vi får se tiden an med tillförsikt.


Just nu ligger min älskling i sängen bakom mig och tuggar på en boll som jag ska gömma åt honom med jämna mellanrum (hunden inte Tomas;-)


Ses Förkyld Eva

Ovido - Quiz & Flashcards