Direktlänk till inlägg 19 maj 2014

Nu börjar tervetottarna bli "stora" nästan 7 v

Av Eva - 19 maj 2014 11:17

Dessa underbara små tervetottar   

Några öron står upp, personligheterna blir mer utpräglade, pojkarna har fått ner sina stenar. So far so god   

Vi har lilla Flingan som är en tänkare hon är glad, pigg och så glad i dom andra hundarna och oss människor. Hon ska flytta till Östervåla till våra goa vänner Leif och Lisa.

 

Så har vi lillkillen eller Faramir (till salu) Älskar folk mest att bita i iof ;), nyfiken, framåt och kampgalen, med temperament:)

 

Lilla Figaro som ska flytta till våra goa kamrater Lena och Jimmy i Östervåla :) Figaro är busig och gosig. Också han kamppglad och framåt :)

              

Lilla Frej. (ev. till salu) Som är busigast, snabbast och biter mest. En riktig liten snygging enligt mig men det återstår att se.
 

Lilla Felix som är störst och coolast. (till Salu) Också han är kampglad och busig men han gillar också att sova och äta !

 

Lilla Freja. Busig med stor upptäckarlusta Biter och sliter i allt helst syskonen Go hjärtat:) Också en snygging tror jag .. Freja ska flytta till Johnny och Maria i Småland

 

Lilla Flikka som ska flytta till Caroline i Eskilstuna. Mysigaste go tjejen, glad och kampvillig även hon :)

   

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 31 december 2017 23:27

Årets sista minuter sitter jag och bloggar för fösta gången på två år :) Istället för att ha fest med våra goa vänner så sitter vi här Tomas och jag.   Men vi har käkat och druckit gott så det är inge synd om oss trots flunsan :) Planer för 2018 ...

Av Eva - 21 januari 2015 21:25

Jaha så lite händer i mitt liv just nu, när jag sitter här med armen i bandage, att ett kidnappat facebookkonto får mig irriterad :) Men skrutt samma, jag har en ny facebooksida nu, så den gamla får väl fara och flyga då :) Lite irriterande bara ...

Av Eva - 17 januari 2015 21:44

3/1-15 Bella och jag tävlar för ovanlighetens skull i lydnad. Kl II 179p och plac 1 inte illa Det bästa var ändå känslan på planen, vi var i samma bubbla, min Bella och jag och så roligt vi hade :) Nedan några kort som Jessica Johansson knäppt. V...

Av Eva - 9 november 2014 19:52

Frisbee har idag blivit uppflyttad till hkl rapport med 9,2 i snitt på lydnaden och fullt på rapporten 0 på budföringen. Bara Tierpare kvar efter rapporten. Elit vann Maria med bästa Storlus Blixtra, hkl vann Johnny med Ullhedens Yxi (uppflyttad) o...

Av Eva - 9 november 2014 19:28


Hummelns Förträffliga Felix har fått gå till hundhimlen pga OCD i flera leder Livet är bra orättvist ibland. Denna fina underbara tervpojke finns inte bland oss längre. Vi känner och sörjer med matte Eva och husse Håkan :'(     ...

Ovido - Quiz & Flashcards