Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Eva - 28 augusti 2009 18:01

Inte min grej liksom.... Höll på att svimma bara dom talade om vad dom skulle göra med mig.... Hå hå ja ja vilken fjolla jag är men så är det blodtrycket bokstaligt talat försvinner och ner dimper en härligt medvetslös Eva. Önskar nästan att man fick vara sövd från det man kliver in tills man kliver ut därifrån, häftig upplevelse att bli sövd förrästen det var precis som dom säger plopp så slocknade ljuset!

 Nej jobba inom sjukvården är inget för mig!!!

Men vilka underbara människor det jobbar där 96c alla var underbart trevliga mot oss patienter.

Journalanteckningar:

Är helt övertygad om att hon bör äta livet ut.

Ärftlighet : Född i Finland.

Äter hjärnmedicin för dåligt blodvärde.


Ha det gott alla /Eva som vekligen fått sig en tankeställare om glädjen i att faktiskt vara frisk

Av Eva - 28 augusti 2009 17:57

Blev inte riktigt så kul som jag tänkt mig från början då mina tankar var framåt i tiden närmare bestämt på måndagens op.

Men som vanligt fick vi lära oss otroligt mýcket ochfick också veta att det minsann inte är någon barnlek att bli gk på denna kurs två tentor och två praktiska prov ska visas upp och gk, shit och detta inom 8 veckor ja ja det blir som det kan med den saken. Sickan och jag kommer väl inte att träna de närmaste veckorna...

litet collage från helgen

Ovido - Quiz & Flashcards