Direktlänk till inlägg 28 augusti 2009

Sjukhus

Av Eva - 28 augusti 2009 18:01

Inte min grej liksom.... Höll på att svimma bara dom talade om vad dom skulle göra med mig.... Hå hå ja ja vilken fjolla jag är men så är det blodtrycket bokstaligt talat försvinner och ner dimper en härligt medvetslös Eva. Önskar nästan att man fick vara sövd från det man kliver in tills man kliver ut därifrån, häftig upplevelse att bli sövd förrästen det var precis som dom säger plopp så slocknade ljuset!

 Nej jobba inom sjukvården är inget för mig!!!

Men vilka underbara människor det jobbar där 96c alla var underbart trevliga mot oss patienter.

Journalanteckningar:

Är helt övertygad om att hon bör äta livet ut.

Ärftlighet : Född i Finland.

Äter hjärnmedicin för dåligt blodvärde.


Ha det gott alla /Eva som vekligen fått sig en tankeställare om glädjen i att faktiskt vara frisk

 
 
Maria

Maria

28 augusti 2009 19:10

Men oj då vad har du gjort??? Krya på dig nu. Kram från mig

http://www.rippeboetskennel.se

 
Ingen bild

Jill

29 augusti 2009 00:33

Vad har hänt med dig? Låter inge skoj alls. Hoppas det går bra på måndag och att det inte är något allvarligt!

 
Ingen bild

Eva

29 augusti 2009 08:58

Hej hopp Jag har fått livmodern bortopererad,i helgen, pga blödningar. Op var planerad men blev tidigarelagd pga återbud Så ingen fara med tant bara lite försiktig och öm :)

 
Ingen bild

Natta

29 augusti 2009 14:08

Ürk, du den där "hjärnmedicinen" låter som en äcklig sak, tveksamt om du bör fortsätta äta den... haha

 
Ingen bild

Eva

30 augusti 2009 11:57

hi hi det beror nog på hur mycket hjärna den innehåller? Kan alltid behövas lite förstärkning i den regionen:-)

 
Maria

Maria

1 september 2009 02:01

Krya på dig Ewa, så syns vi på träning snart igen! Kram kram!

http://www.storlurs.bloggagratis.se

 
Lena o Rune

Lena o Rune

1 september 2009 10:04

Krya på dig Eva!!!!
Kram Lena o Rune

http://www.kiragarden.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 31 december 2017 23:27

Årets sista minuter sitter jag och bloggar för fösta gången på två år :) Istället för att ha fest med våra goa vänner så sitter vi här Tomas och jag.   Men vi har käkat och druckit gott så det är inge synd om oss trots flunsan :) Planer för 2018 ...

Av Eva - 21 januari 2015 21:25

Jaha så lite händer i mitt liv just nu, när jag sitter här med armen i bandage, att ett kidnappat facebookkonto får mig irriterad :) Men skrutt samma, jag har en ny facebooksida nu, så den gamla får väl fara och flyga då :) Lite irriterande bara ...

Av Eva - 17 januari 2015 21:44

3/1-15 Bella och jag tävlar för ovanlighetens skull i lydnad. Kl II 179p och plac 1 inte illa Det bästa var ändå känslan på planen, vi var i samma bubbla, min Bella och jag och så roligt vi hade :) Nedan några kort som Jessica Johansson knäppt. V...

Av Eva - 9 november 2014 19:52

Frisbee har idag blivit uppflyttad till hkl rapport med 9,2 i snitt på lydnaden och fullt på rapporten 0 på budföringen. Bara Tierpare kvar efter rapporten. Elit vann Maria med bästa Storlus Blixtra, hkl vann Johnny med Ullhedens Yxi (uppflyttad) o...

Av Eva - 9 november 2014 19:28


Hummelns Förträffliga Felix har fått gå till hundhimlen pga OCD i flera leder Livet är bra orättvist ibland. Denna fina underbara tervpojke finns inte bland oss längre. Vi känner och sörjer med matte Eva och husse Håkan :'(     ...

Ovido - Quiz & Flashcards