Alla inlägg den 29 december 2007

Av Eva - 29 december 2007 16:40

Jag är förkyld jädrar när man äntligen är lite lång ledig! Nåja det kunde vara mycket värre ;-) Lisa styltar omkring på Kryckor efter hon bytt ut båda höfterna så vem är jag att klaga?!

Detta har i allafall resulterat i att Lena och Tomas har spårat med Lia, Sickan, Brio och Banjo.

Alla hundarna gjorde ett jätte bra spårarbete. Sickan hade tagit alla vinklarna som en dammsugare och missade bara en apport resten tog han upp. Tomas tycker att han ligger på i spåret. Så han höll in honom ordentligt, om han får för mycket "frihet" så blir han slarvig.

Alla hundarna fick också göra uppletande och Lia skötte detta super!

Sickan hade också skött sig bra. Han hade fått föremål på raklinje i stor avvallad ruta . Också Brio och Banjo skötte sig i uppletandet.Rutan hade varit lite svår då vinden kom snett bakifrån, så hundarna måste ut bakom föremålen, för att få dom, men det är ju inga bekymmer för så duktiga hundar! ;-).
Fanta och jag tog bilen upp till träningsgänget för att åtminstone säga hej till mina kamrater och det var nog vad jag orkade med. Men Fanta blev överlycklig över att få komma ut i skogen, hon fick göra lite uppletande och sen var vi nöjda och åkte hem igen.

/Eva


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards