Alla inlägg den 22 december 2007

Av Eva - 22 december 2007 11:07

Nu på fm har Sickan Fanta och jag varit på en härlig promenad -7 grader kallt och solsken. För mig personligen så gör det ingenting att det inte är snö, för det är så mycket frost så det är lite vitt ändå ute.

Första 10 minuterna sprang Fanta och Sickan och jagade varandra. Det är så härligt att se dom sträcka ut i skogen.
Jag har märkt att Sickan är den sortens hund som först måste få röra på sig innan han kan koncentrera sig på träning och efter promenadens slut så gick det bra att träna. Vi tränade lite position och vänstersvängar, ligg stanna kvar och  lite markeringsövningar till söket, jag ska ha honom att skälla. Det går bra han har lätt till skall. Han sätter sig spontant när han skäller och det är ju jätte bra hoppas han fortsätter med det.

 Jaha här sitter jag och bloggar när jag egentligen ska städa .......

Får väl lov att börja nu .....

OK

Hej då/Eva


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards