Alla inlägg den 27 december 2007

Av Eva - 27 december 2007 21:03

Jag har just avslutat duchning och tvagning av våra fyra stora hundar. Kan lungt säga att när det väl var gamla Andros tur (sist) så var jag inte riktigt lika entusiastisk längre ;-)

Jag undrar hur det gick till det här med att vi har fyra hundar, Ingen vettig människa skaffar sig väl fyra stora hundar att ha inomhus?!

 Men å andra sidan så är det ingen som någonsin har påstått att jag skulle vara vettig ;-)
Nu luktar dom så gott och är så gosiga och härliga mina underbara vackra nybadade hundar!

/Eva

Av Eva - 27 december 2007 16:15

Lena och Banjo
Per och duktiga Ramses går från klarhet till klarhet
Lena och Banjo
Lena tar emot den alltid lika duktiga Banjo, idag hade han lite ljud för sig men inget inte Lena kan fixa


Helena och Lotus som hade fått lite för mycket julskinka;-)
Maria och smått fantastiska Ässi är startklara
Vår Lia skötte sig alldeles utmärkt men det märks att det är efter löpet för hon var ganska lugn, sansad och lätthanterlig :-)
Alla hundar skötte sig jätte bra idag och jag tycker det är extra kul att Christina L börjat klick Abisko på framföringen och att Petris Legato hade sån fart på benen.

Hej hopp/Eva



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards