Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

Hurra Hurra Hurra! Spår nummer 68

Av Eva - 3 maj 2009 15:22


Lyckliga mattar med glada hundar Lisa och Brio som vann dagens tävling och så jag och Sickan som god 2:a!

Idag har vi fixat uppflyttning till hkl spår! Vi avstod krypet och på budföringen sprang den rackarn till skytten (väntat) men han var tyst hela tävlingen igenom :-)))

På spåret tappade vi en pinne och han gick visst över vinkeln lite och fick därmed avdrag på påsläppet också, men shit the same, han var tyst och vi är uppflyttade på första försöket. Är han bäst eller är han bäst?!?

Vill också passa på att gratulera både Lisa och Brio som vann idag, och Per med Ramses, Eva T med sin pigga lilla briard tik som jag nu glömt namnet på och så Agnetha och Malla , som också blev uppflyttade Hurra Hurra Hurra!

Glad Eva


 
 
Ingen bild

Lisa

3 maj 2009 15:56

Stor grattis till er. Han gör verkligen skäl för namnet Strålande Sickan, numera även känd som Tysta Sickan. Fint jobbat Eva. Du ska verkligen vara stolt. Själv tänker jag nu slå upp ett glas bubbelvin iväntan på Brios husse. Skål

 
Ingen bild

Ann-Sofie och Qurre

3 maj 2009 16:38

Vi har hållit tummar och tår hela dagen men det behövs ju inte för ni är ju bara bäst!

Många grattiskramar från oss

 
Ingen bild

Mia

3 maj 2009 17:22

" Du kan så bra" Visst är det så Eva. Jag är så glad för din skull.O Sickan han ÄR världens bästa Sickan så det så. kramar från Mia

 
Carina

Carina

3 maj 2009 17:22

STORT Grattis!
Ni är sååå himla duktiga!
Kram
/Carina

http://wwww.bloggagratis.se

 
Ann o Udda

Ann o Udda

3 maj 2009 18:20

Men SUPERGRATTIS vilket team ni är. Men var det inte du som skulle vänta på mig Fniss.
GRATTIS ÄN ÄN GÅNG

http://hunden-udda.se

 
Ingen bild

Jill med familj

3 maj 2009 19:38

Stort grattis från oss! Det såg verkligen jätte fint ut idag, och inte hörde man honom heller ;)

 
Maria

Maria

3 maj 2009 19:41

GRATTIS!!! Ni är då för duktiga! Stor kram från oss i Rippebo

http://www.rippeboetskennel.se

 
Maria Y

Maria Y

3 maj 2009 20:21

Helt tyst!? OMG! Klart han är BÄST! O du med! GRATTIS!!!

http://cowgirlup.bloggagratis.se

 
Maria & Johnny

Maria & Johnny

3 maj 2009 20:52

Grattis grattis grattis & hurra! Vad duktiga ni är!
Kram från oss i Rocknö!

http://www.storlurs.bloggagratis.se

 
Emma och Signe

Emma och Signe

3 maj 2009 22:13

Vi gör vågen här hemma!
Fan va grymma ni är..Grattis!!! :D

http://www.nogg.se/emmaochbusy

 
Ingen bild

KG

4 maj 2009 10:37

GRATTIS från oss i Värmland också.

kramisar Kerstin, Roland, Kato och Furia

 
Lena o Rune

Lena o Rune

5 maj 2009 01:58

Ett stort GRATTIS Eva o Sickan till uppflyttningen!!!
Hälsningar Lena och Rune

http://www.kiragarden.se

 
Ingen bild

Åsa & Ganto

5 maj 2009 08:23

Grattis, grattis till uppflytt OCH en tyst hund!!!! Hur gör man????
Sköt om Er och kram

 
Ingen bild

Eva

5 maj 2009 17:33

Tusen tack för alla gratulationer!!!
Jag är så himla nöjd med min kille för att han var tyst hela tävlingen igenom Härligt!
/Eva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 31 december 2017 23:27

Årets sista minuter sitter jag och bloggar för fösta gången på två år :) Istället för att ha fest med våra goa vänner så sitter vi här Tomas och jag.   Men vi har käkat och druckit gott så det är inge synd om oss trots flunsan :) Planer för 2018 ...

Av Eva - 21 januari 2015 21:25

Jaha så lite händer i mitt liv just nu, när jag sitter här med armen i bandage, att ett kidnappat facebookkonto får mig irriterad :) Men skrutt samma, jag har en ny facebooksida nu, så den gamla får väl fara och flyga då :) Lite irriterande bara ...

Av Eva - 17 januari 2015 21:44

3/1-15 Bella och jag tävlar för ovanlighetens skull i lydnad. Kl II 179p och plac 1 inte illa Det bästa var ändå känslan på planen, vi var i samma bubbla, min Bella och jag och så roligt vi hade :) Nedan några kort som Jessica Johansson knäppt. V...

Av Eva - 9 november 2014 19:52

Frisbee har idag blivit uppflyttad till hkl rapport med 9,2 i snitt på lydnaden och fullt på rapporten 0 på budföringen. Bara Tierpare kvar efter rapporten. Elit vann Maria med bästa Storlus Blixtra, hkl vann Johnny med Ullhedens Yxi (uppflyttad) o...

Av Eva - 9 november 2014 19:28


Hummelns Förträffliga Felix har fått gå till hundhimlen pga OCD i flera leder Livet är bra orättvist ibland. Denna fina underbara tervpojke finns inte bland oss längre. Vi känner och sörjer med matte Eva och husse Håkan :'(     ...

Ovido - Quiz & Flashcards