Alla inlägg den 16 april 2009

Av Eva - 16 april 2009 20:47

Hi hi .... Tomas hade lagt spår åt Sickan och mig och åt Lia och sig, när jag kom hem från jobbet idag. Lyxigt eller hur?

Sickan drar iväg tar upp spåret jätte bra hittar första pinnen, sen så brinner det till i handen 90 grader till vänster och fullt ös???? Rådjur tror jag #¤%&/

Tomas ropar tilbaks oss och visar var spåret går, så vi tar upp det igen och sätterfart vi hittar två pinnar till och sen är vi tillbaks på rådjursspåret igen (på samma ställe som första gången) så då fick det vara nog, jag selar av.

Shit och jag som litat så fullständigt på den här hunden shit shit shit Nu kommer vilseångesten att komma även med honom. Hå hå jaja Suck och stön.

Men som plåster på såren så träffade vi på Isa och Micke med lilla Ziva 10veckor i skogen SÅ SÖT!!!!

God natt/Eva

Ovido - Quiz & Flashcards