Alla inlägg den 5 april 2009

Av Eva - 5 april 2009 18:48

Idag har jag varit "Ponny mamma" inte min favoritsyssla direkt, tycker att dom där stora fyrbenta är lite läskiga.

Men visst är dom vackra mina flickor  när dom sitter till häst (jag är jätte partisk) och duktiga. Det behövs iofs inte så mycket för att impa på mig när det gäller hästar, jag tycker alla ungar och vuxna, är fantastiska som överhuvudtaget sitter kvar på hästryggen. För att inte prata om alla tappra ryttare som under dagen damp i backen, framför eller på ett hinder och så upp i sadeln igen. Nicole klarade sig bra idag 3:a i första omgången och andra var det lagtävling och då kom TIRK 4:a eller 5:a.

Natta har varit i Umeå och tävlat med Lorangan, inte så bra resultat men kul har hon haft i alla fall och det är ju huvudsaken.

Sickan och jag har tränat platsliggning med Fantas tålmodiga hjälp. 7 minuter utan problem sen orkade jag inte stå och titta längre ;-)

Linförighet-bra, framförgåendet-bra, nedläggandet- bra(tror jag) inkallningen-bra förutom avslutningen då han fortfarande tar stopp mot mina ben.

God natt/Eva


Ovido - Quiz & Flashcards