Direktlänk till inlägg 5 september 2009

Lia och Tomas vann idag

Av Eva - 5 september 2009 19:19

Hurra vad dom är bra Idag vann Lia och Tomas elitspåret i Mora de fick ihop 588,75p oturligt nog hade dom bara tre föremål på uppletande och framåtsändandet blev det ett stopp på betyg 7, hoppet blev betyg 10-0???

ena domaren hävdade tjuvstart. I övrigt gick hon bra, fullt i spårskogen. Duktig flicka så här efter löpet och allt.

Världens bästa Lia!

 
 
Ingen bild

Jill med familj

5 september 2009 19:37

Hälsa Tomas och gratta! Jätte kul!

 
Maria & Johnny

Maria & Johnny

5 september 2009 20:36

JÄTTEGRATTIS! Ni är bäst!
Kramar från Rocknö-ligan!

http://www.storlurs.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

5 september 2009 20:37

... och vilken attans snygg bild!

http://www.storlurs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Natta

5 september 2009 21:25

GRATTIS!! =)) Visste väll att hon e bäst! Puss på er!

 
Lena o Rune

Lena o Rune

6 september 2009 00:52

GRATTIS!!!!
Till jätte-fina resultat!!

http://www.kiragarden.se

 
Ingen bild

Carina

6 september 2009 08:32

Grattis, grattis!!!!

 
Ingen bild

Kerstin o Roland

6 september 2009 14:44

JÄTTEGRATTIS TILL CERTET....

kramelikram från Värmland

 
Maria

Maria

6 september 2009 20:09

GRATTIS GRATTIS!! Kramar från oss i Rippebo

http://www.rippeboetskennel.se

 
Ingen bild

Tomas

6 september 2009 22:44

Lia och jag niger och bockar :o)

 
Ingen bild

Mia

7 september 2009 00:11

GRATTISAR i massor till världens bästa Lia och husse till vinsten. Ni är så bra Mia

 
Åsa, Helix & Ganto

Åsa, Helix & Ganto

7 september 2009 08:02

GRATTIS till certet!!!! Otroligt bra jobbat.
Stort grattis från "hela" fam. AURA

http://www.blogtown.se/blog.php?id=team1_ganto

 
Ingen bild

Ann-Sofie & Qurre

7 september 2009 11:21

Stort Grattis från oss i norr!

 
Susan

Susan

7 september 2009 18:29

Mega grattis Tomas.Dax att komma på en privatlektion, kan behöva lite tipps ;).....som hur man inte blir bortlottad:-)

http://www.manhofs.se

 
Ann O Udda

Ann O Udda

8 september 2009 11:52

JÄTTEGRATTIS kul klart hon funkar fast hon löpt KRAM ANN

http://hunden-udda.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 31 december 2017 23:27

Årets sista minuter sitter jag och bloggar för fösta gången på två år :) Istället för att ha fest med våra goa vänner så sitter vi här Tomas och jag.   Men vi har käkat och druckit gott så det är inge synd om oss trots flunsan :) Planer för 2018 ...

Av Eva - 21 januari 2015 21:25

Jaha så lite händer i mitt liv just nu, när jag sitter här med armen i bandage, att ett kidnappat facebookkonto får mig irriterad :) Men skrutt samma, jag har en ny facebooksida nu, så den gamla får väl fara och flyga då :) Lite irriterande bara ...

Av Eva - 17 januari 2015 21:44

3/1-15 Bella och jag tävlar för ovanlighetens skull i lydnad. Kl II 179p och plac 1 inte illa Det bästa var ändå känslan på planen, vi var i samma bubbla, min Bella och jag och så roligt vi hade :) Nedan några kort som Jessica Johansson knäppt. V...

Av Eva - 9 november 2014 19:52

Frisbee har idag blivit uppflyttad till hkl rapport med 9,2 i snitt på lydnaden och fullt på rapporten 0 på budföringen. Bara Tierpare kvar efter rapporten. Elit vann Maria med bästa Storlus Blixtra, hkl vann Johnny med Ullhedens Yxi (uppflyttad) o...

Av Eva - 9 november 2014 19:28


Hummelns Förträffliga Felix har fått gå till hundhimlen pga OCD i flera leder Livet är bra orättvist ibland. Denna fina underbara tervpojke finns inte bland oss längre. Vi känner och sörjer med matte Eva och husse Håkan :'(     ...

Ovido - Quiz & Flashcards