Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

Sökträning

Av Eva - 17 februari 2008 20:20

Sökträning/Kurs med Marie, Nina, Jill och Emma. Tomas höll som vanligt i trådarna.

Daphne har blivit en riktig sökhund, hon är jätteduktig! Och Emma är inte lite kaxig ;-)

Ninas Ester är också jättemotiverad på klickersöket även om hon testar lite nosning ibland när det blir för svårt. Men hon löser sin uppgift fint efter tankepausen.
Jill kämpar på med Zorro som är i värsta åldern nu 2 år hane ;-) Nosa pissa jobba håhåjaja: Men när han jobbar då gör han det SÅ bra! Och Jill är så duktig trots att hon har världens förkylning och feber så hängde hon med på kursen 10p till dig Jill.

Maries Alice skötte sig superbra idag! Men hon lyckades få in den fasta rullen i munnen en gång på väg till figuranten trots att Marie trodde att hon bundit upp den så det inte skulle gå. Men BC snabb som blixten ;-)

Sickan Strålande Sickan ! Slarvade med att ta med sig rullen in till mig idag förövrigt skötte han sig kanon. Så andra omgången det var hans tur så körde vi bara korta rena markeringsövningar på honom och det blev riktigt bra. Jag ska se om jag kan göra något åt slangbitarna så att dom inte halkar ur munnen på honom så lätt.

 I morgon är det jobb dags igen. Jag har ett förslag: Jobbveckan blir 2 dagar helgen 5 dagar OK?

/God nattEva

 
 
Qurre

Qurre

18 februari 2008 17:13

Vad då...??? Värsta åldern, 2 år och hanne. Jag fattar noll och ingenting... Får ta mig en funderare helt enkelt... Nu klart! Jag är bäst!

http://www.qurage.blogg.se

 
Marie

Marie

18 februari 2008 18:29

Tycker ditt förslag låter toppen.....Måndagskramar från oss

http://www.123minsida.se/marie-blomfeldt/13435824

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 31 december 2017 23:27

Årets sista minuter sitter jag och bloggar för fösta gången på två år :) Istället för att ha fest med våra goa vänner så sitter vi här Tomas och jag.   Men vi har käkat och druckit gott så det är inge synd om oss trots flunsan :) Planer för 2018 ...

Av Eva - 21 januari 2015 21:25

Jaha så lite händer i mitt liv just nu, när jag sitter här med armen i bandage, att ett kidnappat facebookkonto får mig irriterad :) Men skrutt samma, jag har en ny facebooksida nu, så den gamla får väl fara och flyga då :) Lite irriterande bara ...

Av Eva - 17 januari 2015 21:44

3/1-15 Bella och jag tävlar för ovanlighetens skull i lydnad. Kl II 179p och plac 1 inte illa Det bästa var ändå känslan på planen, vi var i samma bubbla, min Bella och jag och så roligt vi hade :) Nedan några kort som Jessica Johansson knäppt. V...

Av Eva - 9 november 2014 19:52

Frisbee har idag blivit uppflyttad till hkl rapport med 9,2 i snitt på lydnaden och fullt på rapporten 0 på budföringen. Bara Tierpare kvar efter rapporten. Elit vann Maria med bästa Storlus Blixtra, hkl vann Johnny med Ullhedens Yxi (uppflyttad) o...

Av Eva - 9 november 2014 19:28


Hummelns Förträffliga Felix har fått gå till hundhimlen pga OCD i flera leder Livet är bra orättvist ibland. Denna fina underbara tervpojke finns inte bland oss längre. Vi känner och sörjer med matte Eva och husse Håkan :'(     ...

Ovido - Quiz & Flashcards