Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Eva - 14 januari 2012 20:28

Dagen börjar med lite skön (och inte så skön men bra) massage hos GTI Muskelterapi. Tack Glenn för hjälpen nu känns det bättre i ryggen igen. Du har läkande händer. 
 

Så blev det spårträning med Robin och Natta. Lia, Sickan och Bella fick var sitt spår. Sickan spårade så bra trots både hundar och folk mitt i spåret och längsmed spåret. Inga problem sa Sickan här går spåret. Lite bekymmer fick han när spåret delade sig i ett y mitt åt enahållet och det promenenerande folket oh hundarna åt andra. Men han undersökte 3m sen så bestämde han att här går mitt spår. Duktig kille.

Jag hade lagt ett spår åt Eros, men tänkte inte på att Bella är i höglöp, så han blev överlycklig och totalt fnoskig när Robin skulle släppa på honom och han får känna hur gott jag luktar. Men han jobbade på jätte bra och löste spåret suveränt trots att det blev mörkt innan han fick gå sitt spår.

Bella och jag vi orkade inte spåra idag. De första 400 m gick bra men sen gick luften ur oss.   
Lia spårade som vanligt kanon   . Mammut spårade först lite slarvigt (han är mycket störd av Bellas löp försökte sig på lite parning av gammelmatte också tolstollen) men när han väl fick tag på spåret ordentligt så spårade han som vanligt kanon han också. Tack kamrater för idag//Eva

Ovido - Quiz & Flashcards