Alla inlägg den 15 november 2011

Av Eva - 15 november 2011 17:58

Lyx!   Idag när jag kom hem från arbetet så hade Nathalie lagt var sitt spår åt alla våra hundar!

SIckan fick ett snårigt spår men klarade det galant lyckades dock gena lite så vi missade en pinne men i övrigt skötte han sig kanon min kille. Bella kunde av någon anledning inte fästa på spåret så jag selade av och gick mot slutet med henne och då fick hon tag på spåret en bit och lyckades hitta en pinne men sen var spåret borte igen Konstigt???

Mammut spårade lite fladdrigt första stycket men sen så blev han så där Mammutnoga igen Diktiga killen.

Lia skötte sig alldeles utmärkt på spåret Hon låg på i linan som Andros i forn stora dar;)

Kul att hon gått ur skendräktigheten Nu är hon helt på G igen.

Måste träna lydnad snart men jag tycker det är så trist på kvällarna. När det är mörkt vill jag bara sova :)

//Eva

Ovido - Quiz & Flashcards