Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Sorg igen

Av Eva - 27 april 2010 13:36

Vår fantastiska älskade Andros f. 960417 har somnat in.

  

"Fortsätt gå jag är alldeles bakom dig.
Vänd dig inte om, du kommer inte att se mig där.

Jag är med dig fast du inte ser mig. Jag finns i dina tankar om dagen och i dina drömmar om natten. Jag har det bra nu

Så fortsätt gå, för jag är alldeles bakom dig ändå.

 

Versen har jag lånat från nätet okänd upphovsman?

 
 
Ingen bild

Lisa

27 april 2010 15:54

Kära gamla Andros. Jag tror inte han lämnat något hjärta oberört. Vilken rikedom för er att få haft honom så länge. Nu är han värdig att få springa i hundhimlen med Fanta o de andra hundarna.
Känner med er.
Kram Lisa

 
Ingen bild

Lena R

27 april 2010 16:27

OJ! Förstår att ni har det jobbigt!!
Det känns även i mitt hjärta, tänker på när Tomas var nyopererad och jag fick äran att tävla Andros i söket!
Han hade något vist den gossen, kommer nog aldrig att glömma han.
Känner med er!!!
Lena

 
Ingen bild

Danne & Lotta i Bennebo

27 april 2010 17:26

Tråkiga nyheter....Han hade ett långt, bra och innehållsrikt liv hos er !

 
Carina

Carina

27 april 2010 18:32

Kram!

http://wwww.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jill och Johan

27 april 2010 20:23

Tänker på er!

 
Camilla R & Micke

Camilla R & Micke

27 april 2010 20:39

Vet precis vad ni nu går igenom...
Men han fick ett långt och härligt liv hos er. Han får nu springa på de eviga vidderna utan ålderns krämpor tillsammans med vår Dennis och alla andra hundar vi fått lämna över dit.

Varma hälsningar från Camilla R & Micke i Nynäshamn

http://hjortarna.dinstudio.se

 
Maria

Maria

27 april 2010 21:45

Tänker på er, varma kramar

http://www.rippeboetskennel.se

 
Ingen bild

Mia

27 april 2010 22:34

kramar Mia

 
Maria & Johnny

Maria & Johnny

27 april 2010 22:41

Finns inte ord. Känner med er. Var glad att ni fått dela en stund av ert liv med en sån fantastisk hund! Kram!

http://www.storlurs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ida och Magnus

28 april 2010 07:47

Vi tänker på er! Kramar!

 
Ingen bild

Kerstin o Roland

28 april 2010 09:57

En av de bästa mallar som fanns.
Kramar från oss i Värmland

 
Ingen bild

Ann-Sofie & Qurre

28 april 2010 11:55

Alla tankar går till er!
Många kramar från oss

 
Ingen bild

Ann O Udda

29 april 2010 12:23

Oh Älskade lilla gubben har fått kommit till hundhimlen där är det nog alldeles underbart om man är hund,,, Tänker på er många kramar från oss

 
Madeleine & Kalle

Madeleine & Kalle

1 maj 2010 22:50

Maffig hund som lämnar ett stort tomrum efter sig. Tänker på er.

http://home.swipnet.se/Porsholmens

 
Malin Hagberg

Malin Hagberg

3 maj 2010 08:30

Gud så tråkigt. En av de bästa hundar jag träffat och en väldigt go kille. Kramar Malin

http://hem.bredband.net/b452598

 
Ingen bild

Åsa m.fam

8 maj 2010 22:09

One in a life time dog!!
Ni hade turen att få HONOM.
Tänker på Er.
Kramar från fam Aura

 
Barbro, Livia&Winnie

Barbro, Livia&Winnie

7 juni 2010 12:34

Läste om Andros och blev så ledsen, men kom då på att tänka på alla fina minnen ni har av denna underbara hund, som ni fick behålla i så många år. Dikten är bara så fin och så sann. Någonstans är de med oss för resten av livet. Kram till er!

http://www.jipotimas-livia.com

 
Ingen bild

Mikaela & Chloe

6 juli 2010 22:11

Såg detta på facebook för någon vecka sedan...så tråkigt.

Han var en fantastisk hund som hade turen att komma till er:-) Nu jagar han rådjur med Kia i hundhimlen!

Började gråta när jag läste dikten...så fin!

Kramar från mig och lilla yrvädret Chloe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 31 december 2017 23:27

Årets sista minuter sitter jag och bloggar för fösta gången på två år :) Istället för att ha fest med våra goa vänner så sitter vi här Tomas och jag.   Men vi har käkat och druckit gott så det är inge synd om oss trots flunsan :) Planer för 2018 ...

Av Eva - 21 januari 2015 21:25

Jaha så lite händer i mitt liv just nu, när jag sitter här med armen i bandage, att ett kidnappat facebookkonto får mig irriterad :) Men skrutt samma, jag har en ny facebooksida nu, så den gamla får väl fara och flyga då :) Lite irriterande bara ...

Av Eva - 17 januari 2015 21:44

3/1-15 Bella och jag tävlar för ovanlighetens skull i lydnad. Kl II 179p och plac 1 inte illa Det bästa var ändå känslan på planen, vi var i samma bubbla, min Bella och jag och så roligt vi hade :) Nedan några kort som Jessica Johansson knäppt. V...

Av Eva - 9 november 2014 19:52

Frisbee har idag blivit uppflyttad till hkl rapport med 9,2 i snitt på lydnaden och fullt på rapporten 0 på budföringen. Bara Tierpare kvar efter rapporten. Elit vann Maria med bästa Storlus Blixtra, hkl vann Johnny med Ullhedens Yxi (uppflyttad) o...

Av Eva - 9 november 2014 19:28


Hummelns Förträffliga Felix har fått gå till hundhimlen pga OCD i flera leder Livet är bra orättvist ibland. Denna fina underbara tervpojke finns inte bland oss längre. Vi känner och sörjer med matte Eva och husse Håkan :'(     ...

Ovido - Quiz & Flashcards