Alla inlägg den 11 april 2010

Av Eva - 11 april 2010 17:58

Idag var vi hela 7 hundar som skulle träna sök. Alla hundarna gick bra.

Nu tror ni att jag har blivit tokig(are) men jag tänker byta tillbaks till rulle på SIckan. Han vill att jag ska vara med! Har inget som helst intresse att vara kvar hos figgarna om inte matte kommer med .... Mammas pojke ;o)

Efter söket så tränade Mia och jag lite lydnad nere vid bilbesiktningen.

Sickan och jag tränade på fria följet med kommendering riktigt bra (törs jag säga det? Får väl äta upp det nästa träning men har tittat på filmen från träningen och det ser bra ut!) Lite kryp ett och två steg och så stilla naturligtvis. Och så framåtsändande och det gick så bra så jag var tvungen att sluta träna för jag blev så glad och kaxig ....  Men idag var vi bra Hurra!

Mia och Bosco tränade fjärren såg bra ut! Fria följet med så fin position och lite kryp som också gick jätte bra tillslut Hurra vad vi är bra (idag).

  

Ovido - Quiz & Flashcards