Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Cykeltur, spår, uppletande och så lite lydnad

Av Eva - 20 april 2010 21:28

Ja inte allt på samma dag  

Idag har dom fått spåra och cykla, Sickan var het och lite slarvig, men han trodde väl inte att det var sant att han äntligen skulle få spåra! Kul var det i allafall! Lia tog det lite värdigare och fixade det så klart galant. Uppletande så var det mycket spring i herr Sickan första minuten så bara sprang han omkring Han älskar att röra på sig min Sickan. Men efter ett tag så ramlade 25öringen ner och han började jobba. Då gör han det riktigt bra gossen.

Lia gjorde som vanligt, bra alltså  .


Sickan och jag har tränat lydnad, får säga att han är mycket tystare när det är varmt ute. Igår var det kallt och då blev det ljudligare, men "mot varmare tider vi går vad det lider...."

/Eva


 
 
Ingen bild

Carina

21 april 2010 10:21

Ja du...alla har vi vårt ;) själv så hoppas jag på "kyla" hela Maj. :))
Ses!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 31 december 2017 23:27

Årets sista minuter sitter jag och bloggar för fösta gången på två år :) Istället för att ha fest med våra goa vänner så sitter vi här Tomas och jag.   Men vi har käkat och druckit gott så det är inge synd om oss trots flunsan :) Planer för 2018 ...

Av Eva - 21 januari 2015 21:25

Jaha så lite händer i mitt liv just nu, när jag sitter här med armen i bandage, att ett kidnappat facebookkonto får mig irriterad :) Men skrutt samma, jag har en ny facebooksida nu, så den gamla får väl fara och flyga då :) Lite irriterande bara ...

Av Eva - 17 januari 2015 21:44

3/1-15 Bella och jag tävlar för ovanlighetens skull i lydnad. Kl II 179p och plac 1 inte illa Det bästa var ändå känslan på planen, vi var i samma bubbla, min Bella och jag och så roligt vi hade :) Nedan några kort som Jessica Johansson knäppt. V...

Av Eva - 9 november 2014 19:52

Frisbee har idag blivit uppflyttad till hkl rapport med 9,2 i snitt på lydnaden och fullt på rapporten 0 på budföringen. Bara Tierpare kvar efter rapporten. Elit vann Maria med bästa Storlus Blixtra, hkl vann Johnny med Ullhedens Yxi (uppflyttad) o...

Av Eva - 9 november 2014 19:28


Hummelns Förträffliga Felix har fått gå till hundhimlen pga OCD i flera leder Livet är bra orättvist ibland. Denna fina underbara tervpojke finns inte bland oss längre. Vi känner och sörjer med matte Eva och husse Håkan :'(     ...

Ovido - Quiz & Flashcards