Direktlänk till inlägg 14 september 2009

inte kul

Av Eva - 14 september 2009 20:13

Rynkar på näsan Tungan uteNu är det inte kul Hade räknat med att denna vecka kunna ägnat mig åt hundträning istället så är jag fastlåst i soffan Bläääää....

Ska egentligen inte gnälla det finns dom som har det mycket mycket värre men lite synd om mig är det Skäms

/Eva

 
 
Åsa, Helix & Ganto

Åsa, Helix & Ganto

15 september 2009 07:41

Stackars, stackars Eva, hoppas att du snabbt blir bra. Men det finns säkert en anledning till att du faktiskt är sjukskriven, eller???? VILA!
Stort grattis till Robin och Milla också! (jag är lite sen)
Sköt om Er alla och kramar från fam Aura

http://www.blogtown.se/blog.php?id=team1_ganto

 
Ingen bild

Mia

15 september 2009 08:48

God morgon. Kommer tid kommer råd. Ta det easy nu några dagar till,sen blir du bara piggare o piggare. Inte ha så bråttom. kram o krya på dig Mia

 
Ingen bild

Ann-Sofie & Qurre

15 september 2009 12:21

Äsch, fy så trist och tråkigt! Har inte ens nån gedigen frågelåda åt dig på lut.... ; )) Men sist vi tränade ställande så ställde sig Qurre längre ut från mig. Lite kul... Det svåra är att kasta...

Ligg still nu!

Kram från oss

 
Carina

Carina

16 september 2009 11:43

Fixat & donat ser jag..fint det blev..krya på dig!

http://wwww.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena o Atte

17 september 2009 10:27

Hoppas du snart blir bra!

Hälsa och GRATTA Tomas till Certen!!!!Snyggt jobbat!!

Kram Lena o Rune

 
anno udaa

anno udaa

17 september 2009 11:54

Hupp det tar lite tid sånt där, fast man vill inte vänta jag vet, när ens hundar står med sina bedjande ögon och bara vill, men syrran håll ut du kommer snart igen KRAM

http://hunden-udda.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 31 december 2017 23:27

Årets sista minuter sitter jag och bloggar för fösta gången på två år :) Istället för att ha fest med våra goa vänner så sitter vi här Tomas och jag.   Men vi har käkat och druckit gott så det är inge synd om oss trots flunsan :) Planer för 2018 ...

Av Eva - 21 januari 2015 21:25

Jaha så lite händer i mitt liv just nu, när jag sitter här med armen i bandage, att ett kidnappat facebookkonto får mig irriterad :) Men skrutt samma, jag har en ny facebooksida nu, så den gamla får väl fara och flyga då :) Lite irriterande bara ...

Av Eva - 17 januari 2015 21:44

3/1-15 Bella och jag tävlar för ovanlighetens skull i lydnad. Kl II 179p och plac 1 inte illa Det bästa var ändå känslan på planen, vi var i samma bubbla, min Bella och jag och så roligt vi hade :) Nedan några kort som Jessica Johansson knäppt. V...

Av Eva - 9 november 2014 19:52

Frisbee har idag blivit uppflyttad till hkl rapport med 9,2 i snitt på lydnaden och fullt på rapporten 0 på budföringen. Bara Tierpare kvar efter rapporten. Elit vann Maria med bästa Storlus Blixtra, hkl vann Johnny med Ullhedens Yxi (uppflyttad) o...

Av Eva - 9 november 2014 19:28


Hummelns Förträffliga Felix har fått gå till hundhimlen pga OCD i flera leder Livet är bra orättvist ibland. Denna fina underbara tervpojke finns inte bland oss längre. Vi känner och sörjer med matte Eva och husse Håkan :'(     ...

Ovido - Quiz & Flashcards