Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Eva - 22 mars 2010 19:50

Tomas och jag var till klubben för att träna lite lydnad. Vi var på parkeringen och där gick det riktigt bra att träna.

Första svängen tränade jag med Sickan och det gick inte bra Han var så högljudd så jag bara ville gråta    .

Lia och Tomas tränade sen och där gick det bra. Dom nöter på med framåtsändandet som det gått lite troll i. Men dom får nog till det tillslut igen.

Sen övertalade Tomas mig att ta ut Sickan igen en gång och nu gick det mycket bättre. Då kom jag ihåg att förut var det precis så med Sickan, första gången var en katastrof, andra gången går det bra   Fria följet gick bra, med mycket hjälp och belöning ofta, men han var tyst. Sen frestade vi på att träna ett kryp också och faktiskt så stod vi still och sen ett steg och han var tyst fort sitt upp och så avslut. Vi lekte en stund med bollen och sen så åkte vi hem fort som tusan medans både Sickan och jag var nöjda med oss själva.

/Eva

Ovido - Quiz & Flashcards