Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Eva - 24 oktober 2009 22:09

Sökdag med Ivarsson och 5 andra trevliga kamrater. Så roligt att få andras synvinklar på söket  och egen feedback också. Förkyld som jag är så var jag tvungen att åka hem efter halva dagen men jag hann med två omgångar med Sickan i allafall och skallet blir bättre och bättre.

Idag ringde jag efter Jill och Lisa för att få lite hjälp med markeringsträning det blev lite smått om tid men eftersom vi bara var tre st så hann vi innan det blev mörkt. Tack mina kamrater för hjälpenSkrattande. Sickan kunde skälla, fast de två första skicken så lokaliserade han figgen och så kom han fillbaks mot mig, såg mig, tvärvände ut till figgen och skallade lite si så där. Men mot slutet så stannade han hos figgarna och arbetade med dom.

Brio och Zorro skötte sig jättebra! Kul med bra träning.

/Eva

Ovido - Quiz & Flashcards