Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Eva - 21 maj 2012 16:57

Idag när jag kom hem från jobbet hade Nathalie lagt ett spår åt mig och Bella. Åt sig och Mammut också givetvis.

Bellas spår gick genom ris och snår, ut på asfalt, in i finskog och ut på asfalt igen. Efter första asfaltsövergången blev Bella tveksam, slutade spåra och såg olycklig ut, hon var tvungen att gå av spåret en bit och sätta sig för att kissa. När hon väl kissat så var det full fart i spåret igen. Duktiga hunden:) Det är tur att jag lärt mig att behärska mig lite för annars skulle det vara lätt i dom här lägena att jag försökt få henne att ta spåret igen och puschat henne och då har jag nog snart en tik som skenspårar. Men jag var duktig! (får man säga så om sig själv??)

Mammut hade bråttom idag men trots det så tog han alla pinnarna. Sen tog han en vända i Bellas spår också bara för att kontrollera att hon inte glömt något i skogen  

Ovido - Quiz & Flashcards