Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Sorg

Av Eva - 4 december 2009 11:59

Vår älskade vackr Fanta fick i går somna in.

 
 
Noelle

Noelle

4 december 2009 12:44

Hejsan, hemskt!! Alltid varje gång.

Jag fick förtroendet att avliva en av mina bästa vänners hundar i måndags. En hund med svår EP, och han fick ett kramp anfall när han va död. Det va vidrigt att hålla en död hund som krampa och skrek.
Det väcker mycket tankar och känslor, man minns dom hundar man haft som aldrig kommer igen.
Dom är speciella allihopa.

Kram på er, hälsa Thomas.

http://my.opera.com/jobbadog/blog

 
Ingen bild

Carina

4 december 2009 14:21

Alltid tråkigt.....Kram till dig.

 
Ann o Udda

Ann o Udda

4 december 2009 14:40

Men vad tungt ja du Eva kommer ihåg hur det var när Uver fick komma till hundhimlen. Tänker på dig!!!!!!!!!!!! Kram på er !!!!!!!!!!!!

http://hunden-udda.se

 
Maria & Johnny

Maria & Johnny

4 december 2009 16:32

Tänker på er!

http://www.storlurs.bloggagratis.se

 
Camilla R & Micke

Camilla R & Micke

5 december 2009 00:06

Åh, detta är verkligen baksidan med hundägandet - att behöva ta beslutet när deras liv ska vara över...
Varför kan hundarna inte bara få somna in i sin bädd...?
Tänker på er! // Hälsningar från Camilla R & Micke i Nynäshamn.

http://hjortarna.dinstudio.se

 
Lena o Rune

Lena o Rune

5 december 2009 10:03

Men så sorgligt, varför lever de så kort tid!
Det är ett jobbigt beslut att ta men samtidigt är det så fint att vi kan hjälpa våra hundar att få somna in och slippa lida.

Vi tänker på er......
Kramar

http://www.kiragarden.se

 
Ingen bild

Lisa

5 december 2009 18:39

Nu hoppar och skuttar lilla vackra Fanta i hundhimlen med alla andra som är där.
Kram på er alla

 
Ingen bild

Åsa m.fam

5 december 2009 21:20

Tänker på Er.
Kramar från oss.

 
Maria

Maria

6 december 2009 17:13

Tänker på er!!
Kram Maria

http://www.rippeboetskennel.se

 
Mia

Mia

7 december 2009 14:43

Kramar till er. Vet hur det är just nu. " På tidens vingar flyger sorgen bort". Mia

http://boscosblogg.bloggsida.se

 
Ingen bild

Jill med familj

7 december 2009 15:39

kramar från oss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 31 december 2017 23:27

Årets sista minuter sitter jag och bloggar för fösta gången på två år :) Istället för att ha fest med våra goa vänner så sitter vi här Tomas och jag.   Men vi har käkat och druckit gott så det är inge synd om oss trots flunsan :) Planer för 2018 ...

Av Eva - 21 januari 2015 21:25

Jaha så lite händer i mitt liv just nu, när jag sitter här med armen i bandage, att ett kidnappat facebookkonto får mig irriterad :) Men skrutt samma, jag har en ny facebooksida nu, så den gamla får väl fara och flyga då :) Lite irriterande bara ...

Av Eva - 17 januari 2015 21:44

3/1-15 Bella och jag tävlar för ovanlighetens skull i lydnad. Kl II 179p och plac 1 inte illa Det bästa var ändå känslan på planen, vi var i samma bubbla, min Bella och jag och så roligt vi hade :) Nedan några kort som Jessica Johansson knäppt. V...

Av Eva - 9 november 2014 19:52

Frisbee har idag blivit uppflyttad till hkl rapport med 9,2 i snitt på lydnaden och fullt på rapporten 0 på budföringen. Bara Tierpare kvar efter rapporten. Elit vann Maria med bästa Storlus Blixtra, hkl vann Johnny med Ullhedens Yxi (uppflyttad) o...

Av Eva - 9 november 2014 19:28


Hummelns Förträffliga Felix har fått gå till hundhimlen pga OCD i flera leder Livet är bra orättvist ibland. Denna fina underbara tervpojke finns inte bland oss längre. Vi känner och sörjer med matte Eva och husse Håkan :'(     ...

Ovido - Quiz & Flashcards