Alla inlägg den 6 april 2013

Av Eva - 6 april 2013 21:21

 

Nejdå inte på vårt loft (inte vad jag vet i alla fall    utan i minsta lilla mallefrökens alldeles egna lilla "loft". Inte så farligt men helt plörsligt, så gick det inte att vara med husse, när han har en borrmaskin i handen. Tyst sådan.....? Man vet aldrig när borrmaskiner anfaller... eller ?

 

Misstänker att det är löp på g hon är ju över 10 månader nu vår lilla dam så visst kan det vara dax.

Bella har fått sina låtsasvalpar, oj så jobbigt det är.... sova, kanske äta lite lite, sova, ut på promenad och så sova igen......

Själv är jag febrig och förkyld så in i vassen....blääääää..... Hela huvudet är fullt av .... så till den grad så det läcker i ögonen .... Nog med äckel.

Nu tänker jag bli frisk, fast kanske inte i morgon, det ska snöblaska då  , men kanske på tisdag. Ja då måste jag vara frisk kan inte flytta fram fler kurstillällen nu...

Tankens kraft ska hjälpa mig nu.   Pigg och glad, pigg och glad. Så skönt att det bara är en förkylning för den går ju faktiskt över förr eller senare och då kan ju, tankens kraft hjälpa!

Skapa flashcards