Alla inlägg under januari 2013

Av Eva - 18 januari 2013 21:10

   

Av Eva - 6 januari 2013 13:25

Igår gick hela dagen i hundens tecken:) Så kul! Först start på nya tävlingsvalpkursen, jättekul med duktiga förare och hundar. Sen var det träning med bästa träningkamraterna på loftet. Kul! Sista men inte minst kvällsrunda med Tomas och alla jyckarna. Ett hundliv är gott  


I morgon börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Jag ska åka till Vendel och hälsa på mina nya arbetskamrater och nya barn, lite pirrigt är det allt. Jag kommer att arbeta 25% i barngrupp i Vendel och sen arbeta med E&T Hundägarutbildning resten ca 60% Hur kul ska inte det bli!  

Av Eva - 1 januari 2013 23:19

Läste någonstans att ett nytt år var som en oskriven bok.

Nu får vi skriva den, 2013. Förhoppningsvis blir den spännande, intressant och med nya utmaningar i lagom proportioner.   

"mycket ljus och mycket värme.
Tro och hopp det får du med dig.
Många
tårar, tunga stunder
är jag rädd för att det blir"

Åge Alexandersen

Ovido - Quiz & Flashcards