Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

Vår älskade Ruben finns inte mer .........

Av Eva - 24 juni 2012 20:26

 

Alldeles förtidigt rycks han från oss i denna fruktansvärda sjukdom ep. Ruben fick fler och fler anfall trots medicinering och till slut blev han påverkad neurologiskt också. Då fanns inget annat beslut att ta.

Våra hjärtan blöder............

 
 
Pia

Pia

24 juni 2012 21:37

Jag är så ledsen för er skull. Tyngre beslut är svårt att ta. Tänker på er. *kram*

http://etthimlaliv.wordpress.com

 
Ingen bild

Lillmatte

25 juni 2012 00:06

So this is where we part, My Friend,
and you'll run on, around the bend,
gone from sight, but not from mind,
new pleasures there you'll surely find.

I will go on, I'll find the strength,
life measures quality, not its length.
One long embrace before you leave,
share one last look, before I grieve.

There are others, that much is true,
but they be they, and they aren't you.
And I, fair, impartial, or so I thought,
will remember well all you've taught.

Your place I'll hold, you will be missed,
the fur I stroked, the nose I kissed.
And as you journey to your final rest,
take with you this...I loved you best.

 
Ingen bild

ÅsaAura

25 juni 2012 08:29

En stor kram skickar jag till er!

 
Annika & flock

Annika & flock

25 juni 2012 09:54

Så tråkigt och jobbigt. Tänker på er kramar Annika

http://www.hundinfo.se

 
Eva H

Eva H

25 juni 2012 09:57

Så fruktansvärt ledsamt....
Stor tröstekram till er!

http://tupni.se/j

 
Ingen bild

Lena Rick

25 juni 2012 10:39

Sörjer med er, fina fina Ruben var verkligen värd att ha fått ett långt liv tillsammans med sin flock!! Orättvisa är livets gåvor.
Många många kramar till er familj!

 
Ingen bild

Kerstin Gustafsson

25 juni 2012 11:34

Nej...så fruktansvärt tråkigt!
Tröstekram från oss i Värmland

 
Ingen bild

Ann-Sofie & Qurre

25 juni 2012 12:34

Fy så fruktansvärt ledsamt... Orden räcker inte till...
Många kramar och varma tankar från oss

 
Ingen bild

Agneta

25 juni 2012 12:37

Vi hade en grosser schweizer sennen som vi inte heller fick ha kvar hos oss mer än ett par år pga epilepsi, så jag förstår vad ni går igenom. Trodde dock att mallar var förskonade från denna otäcka sjukdom.

 
Maria & gänget

Maria & gänget

25 juni 2012 13:17

Å gud vad jag lider med er. Stackars stackars er och stackars Ruben. Stor kram från oss.
(En sån här gång finns inga ord...)

http://www.storlurs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lisa

25 juni 2012 13:46

Finner inte ord. Det finns ingen rättvisa. Varma kramar till er <3

 
Lena

Lena

25 juni 2012 14:31

Det är så hemskt sorgligt, stackars, stackars er, så fruktansvärt orättvist!
Stor KRAM.

http://www.kiragarden.se

 
Marie Eriksson

Marie Eriksson

25 juni 2012 14:58

Kramar till er!

http://www.kortismissi.se

 
Ingen bild

Eva

25 juni 2012 15:08

Tack alla goa snälla vänner

 
Ingen bild

Kerstin

25 juni 2012 20:14

Så otroligt sorgligt, den fina hunden. Många varma tankar och kramar från mig och syster yster E.

 
Ingen bild

Maria och Trixa

26 juni 2012 19:19

Det finns inga ord...de varmaste kramar till er och Emma och Petri, :(((((

 
Marie l

Marie l

24 juli 2012 12:08

Men fy så tråkigt med Ruben, jag beklagar verkligen!
Kramar

http://www.123minsida.se/Minos

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 31 december 2017 23:27

Årets sista minuter sitter jag och bloggar för fösta gången på två år :) Istället för att ha fest med våra goa vänner så sitter vi här Tomas och jag.   Men vi har käkat och druckit gott så det är inge synd om oss trots flunsan :) Planer för 2018 ...

Av Eva - 21 januari 2015 21:25

Jaha så lite händer i mitt liv just nu, när jag sitter här med armen i bandage, att ett kidnappat facebookkonto får mig irriterad :) Men skrutt samma, jag har en ny facebooksida nu, så den gamla får väl fara och flyga då :) Lite irriterande bara ...

Av Eva - 17 januari 2015 21:44

3/1-15 Bella och jag tävlar för ovanlighetens skull i lydnad. Kl II 179p och plac 1 inte illa Det bästa var ändå känslan på planen, vi var i samma bubbla, min Bella och jag och så roligt vi hade :) Nedan några kort som Jessica Johansson knäppt. V...

Av Eva - 9 november 2014 19:52

Frisbee har idag blivit uppflyttad till hkl rapport med 9,2 i snitt på lydnaden och fullt på rapporten 0 på budföringen. Bara Tierpare kvar efter rapporten. Elit vann Maria med bästa Storlus Blixtra, hkl vann Johnny med Ullhedens Yxi (uppflyttad) o...

Av Eva - 9 november 2014 19:28


Hummelns Förträffliga Felix har fått gå till hundhimlen pga OCD i flera leder Livet är bra orättvist ibland. Denna fina underbara tervpojke finns inte bland oss längre. Vi känner och sörjer med matte Eva och husse Håkan :'(     ...

Skapa flashcards